Friday 5 October 2012

SeGaLaNyA BeRmUlA DiSiNi..

Segalanya bermula disini...

Tiada apa yang istimewa sebenarnya tapi disebabkan aku berada di sebuah organisasi yang agak baru, ia secara automatik menjadi istimewa..sebab.??

aku je yg tahu..hoho

ermm..aku rasa kalau berada di Alhijrah memang gemuk la aku nanti,hari2 makan free..asyik mengunyah je..alhamdulillah rezeki allah bg.ngee...

Pengalaman yg xdpt dilupakan sepanjang berada di Alhijrah nie aku dpt "interprem" dpn Tv utk buat stand upper,yesss..!! pengalaman nie memang xdpt dilupakan sbb bila aku berada dpn kamera.org dpt lihat kebolehan aku mengacarakan rancangan tue.. dan alhamdulillah producer bg peluang kat aku lagi utk muncul dpn Tv utk episod akan dtg.Insyaallah aku akan buat yg terbaik..hoho..

                                              
                                                     Suka sangat bila dapat makan..hohoh..................

                                                   Nie pulak my big family in Alhijrah......................


 
 

No comments:

Post a Comment