Thursday 4 October 2012

BiLa hAtI KeCiL BeRbIsIk...

Dalam kehidupan..pasti ada pahit dan manis,suka dan duka..itulah lumrah hidup sebagai seorang insan.Kadang kala kita pernah berputus asa bila hadapi masalah dan ujian dari Allah..

Sama macam aku,seorang insan kerdil yang selalu diuji dengan pelbagai ujian dariNya,aku bersyukur kerana terpilih utk hadapi semua ini,aku tahu tuhan sengaja nak uji tahap kesabaran dan keimanan aku..pernah suatu ketika,aku pernah berputus asa kerana masalah peribadi,hanya tuhan yang tahu betapa hancur dan sedih hati aku bila semua impian dan pendorong hidup aku "LOST".. bagaikan tiada apa lagi dalam hidup ni, bagai hilang tempat bergantung.. setiap hari bertemankan air mata, kadang-kadang sebagai insan biasa terdetik dihati.."kenapa aku bukan seperti orang lain yg punya bahagia"..aku tahu,mungkin Allah telah merancang yg terbaik utk aku,dan mungkin ini adalah yg terbaik utk mereka..Ternyata benar,masing-masing bahagia dgn kehidupan mereka. Inilah yg dikatakan ketentuan tuhan,DIA yg mengetahui segalanya.Alhamdulillah aku bersyukur selepas 3tahun aku da dapat terima semua ni... 




No comments:

Post a Comment